W poniedziałek, 19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.
Owocowy kubek Delecta to linia jednoprocjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, rozgrzewająca przekąska, idealna na chłodne dni. Działania promujące linię Owocowego kubka dostępnego w odświeżonej odsłonie, spójnej z nową szatą graficzną marki, przedstawiają je jako prostą do przygotowania przekąskę, którą można podarować drugiej osobie ot tak… prosto z serca. Spot w ciepły i autentyczny sposób oddaje moc drobnych gestów i szczerych intencji tak istotnych dla każdego z nas. Owocowy kubek może być właśnie taką słodką przyjemnością.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP2, Polsat i TVN, stacjach tematycznych TVP, jak również pakietach kobiecych kanałów TVN i Polsat. Zaplanowano również działania w miejscach sprzedaży. W punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.
Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Metryczka kampanii:
Termin: 19.09.2016 – 30.10.2016
Hasło kampanii: Delecta. Prosto z serca
Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)
Produkt: Kisiele Owocowy kubek
Media: TV, materiały POSM
Kreacja: Mullenlowe Warsaw
Dom mediowy: Starcom
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/owocowy-kubek-z-kampania-prosto-z-serca